Monday, May 11, 2009

Kursna lista

NAZIV
ZEMLJE

KUPOVNI
KURS

PRODAJNI
KURS

Evropska unija

94,42

94,99

Švajcarska

62,62

63

Velika Britanija

105,26

105,89

SAD

69,25

69,67

AMSS

Prema podacima kojima raspolaže AMSS, , na području Srbije, povoljne vremenske prilike omogućavaju da se saobraćaj obavlja po suvim kolovozima. Vidljivost je dobra, osim u Požeškoj kotlini gde je smanjena zbog slabije magle. Zbog visokih dnevnih temperatura, na koje se još nismo adaptirali, savetujemo da, pre nego što uđete u pregrejano vozilo, dobro ga provetrite, a ukoliko je moguće parkirate ga na manje osunčana mesta. Prema prognozi meteorologa, posle podne, mogući su lokalni pljuskovi u planinskim predelima jugozapadne Srbije.

    Na važnijim, frekventnijim putnim pravcima i van gradskih sredina, saobraćaj je umerenog inteziteta.
    Na mostu preko Dunava kod Beške, nema radova, tako da se saobraćaj obavlja bez zastoja i ograničenja na deonica autoputu E-75, Beograd-Novi Sad.   

   Juče, 10. maja 2009. god. su počeli radovi na izgradnji 2 deonice duge ukupno 20 kilometara, na levoj strani autoputa Horgoš - Novi Sad, koja je deo Koridora 10. 
    Radove izvode 2 domaća preduzeća za puteve, PZP "Beograd" koje će gradiće 10 kilometara puta od Subotice ka Novom Sadu, dok će PZP "Užice" graditi deonicu koja polazi od Novog Sada prema severu. Planiran rok izgradnje je šest meseci i očekuje se da će deonica biti puštena u saobraćaj 29. novembra.
    Zbog klizišta koje se pojavilo na regionalnom putu R-116 Ušće-Ivanjica kod mesta Mlanča, saobraćaj je u potpunom prekidu za sve kategorije vozila.
    Radi se na sanaciji tunela "Stara Straževica", u okviru rehabilitacije kružnog puta R-251. Zbog radova, ovaj tunel će biti zatvoren za saobraćaj do 03.09.2009. god. Vozače upozoravamo da u potpunosti poštuju postavljenu saobraćajnu signalizaciju o radovima i preusmerenju saobraćaja.
    U klisurama i usecima, odnosno pored kamenih kosina, moguća je pojava odrona, posebno duž Đerdapske i Ibarske magistrale, kroz Sićevačku, Grdeličku i Drensku klisuru. Ekipe putara ih redovno uklanjaju, ali se vozačima preporučuje da voze oprezno i sporije, posebno na delu Đerdapske magistrale od Golupca do Đerdapske brane, gde su odroni najizraženiji.