Wednesday, March 18, 2009

AMSS

    Prema podacima kojima raspolaže AMSS, u većem delu Srbije je i tokom predhodne noći padala kiša, koja i dalje pada mestimično u Vojvodini, na području Kragujevca, Loznice, Ljiga, Velikog Gradišta i Smederevske Palanke, na Rudniku i u Timočkoj i Negotinskoj krajini. Zbog toga, vozače očekuju, na većini putnih pravaca u nižim predelima, vlažni, odnosno mokri kolovozi.
    Sneg slabog do umerenog inteziteta pada u Resavskom kraju, na Divčibarama i na planinskim prevojima u istočnoj Srbiji, a prema prognozi meteorologa moguć je krajem dana u zapadnim, centralnim i južnim predelima Srbije.
    Na prilazu Kopaoniku iz pravca Brusa duva jak vetar koji stvara snežene nanose do 50 cm na deonici Rendare-Jaram. Dežurne ekipe putara su na terenu, tako da je kolovoz prohodan u punoj širini. Saobraćaj dodatno otežava magla koja na ovoj deonici smanjuje vidljivost na svega 30 metara.
    Zbog magle i niske oblačnosti, vidljivost je smanjena do 100 metara preko Čestobrodice, Crnog vrha i Tresibabe.
    Saobraćaj je umerenog intenziteta i obavlja se bez većih zastoja na važnijim magistralnim i regionalnim puteva u Srbiji, dok je nešto usporeniji u brdsko-planinskim predelima.
    Zbog mestimično ugaženog snega na kolovozu, kojeg ima od 1 do 5 cm, na snazi je zabrana kretanja kamionima sa prikolicom i šleperima na svim prilazima Kopaoniku, na putevima koji vode preko Goča i Vlasine, na Goliji i Tari, na prilazu Babinom zubu na Staroj planini, na regionalnom putu R-119 Koznica-Drenska klisura, kao i na regionalnim putevima u višim predelima Ivanjice i Peštera.Na pomenutim putnim pravcima, za ostale kategorije vozila, zimska oprema je obavezna, koja je neophodna i na Divčibarama (deonica Krčmar-Divčibare-Kaona).
    Putari skreću pažnju na veliki broj oštećenja na kolovozima. Zbog toga upozoravamo sve vozače da budu veoma oprezni i da poštuju saobraćajne propise i ograničenja na koja ih upozorava postavljena saobraćajna signalizacija.
   U klisurama i usecima, odnosno pored kamenih kosina, učestali su odroni, posebno duž Đerdapske i Ibarske magistrale, kroz Sićevačku, Grdeličku i Drensku klisuru. Ekipe putara ih redovno uklanjaju, ali se vozačima preporučuje da voze oprezno i sporije, posebno na delu Đerdapske magistrale od Golupca do Đerdapske brane, gde su odroni najizraženiji.

No comments:

Post a Comment