Tuesday, May 12, 2009

AMSS

  Prema podacima kojima raspolaže AMSS, na području Srbije su povoljne vremenske prilike i dobra vidljivost, pa se saobraćaj obavlja nesmetano i po suvim kolovozima.
    Na važnijim i frekventnijim putnim pravcima van gradskih sredina, saobraćaj je umerenog inteziteta.
13.05. (sreda), 14.05. (četvrtak) i 15.05.2009. (petak) odgovorni stručnjaci će vršiti razminiravanje preostalih mina, zaostalih posle ranije eksplozije u vojnom magacinu  u Paraćinu. Zbog toga će, na autoputu E-75 kod Paraćina, saobraćaj, u navedene dane, biti potpuno obustavljan u oba smera u vremenu od 6,00  do 13,15 časova, uz  povremeno propuštanje vozila. U tom periodu vozači putničkih vozila, koji ne žele da na autoputu čekaju na propuštanje, mogu nesmetano da koriste regionalni put R-214 Ćuprija-Paraćin. Za teretna vozila ne postoji alternativni pravac.
    Počeli su radovi na izgradnji 2 deonice od po 10 km, na levoj strani autoputa Horgoš - Novi Sad, koja je deo Koridora 10.  Planiran rok izgradnje je šest meseci i očekuje se da će kompletna deonica od 20 km biti puštena u saobraćaj 29. novembra.
    Zbog klizišta koje se pojavilo na regionalnom putu R-116 Ušće-Ivanjica kod mesta Mlanča, saobraćaj je u potpunom prekidu za sve kategorije vozila.
    Radi se na sanaciji tunela "Stara Straževica", u okviru rehabilitacije kružnog puta R-251. Zbog radova, ovaj tunel će biti zatvoren za saobraćaj do 03.09.2009. Vozače upozoravamo da u potpunosti poštuju postavljenu saobraćajnu signalizaciju o radovima i preusmeravanju saobraćaja.
    Zbog radova na vijaduktu na deonici autoputa E-75 Beograd-Niš kroz Veliki Mokri Lug, došlo je do izmene režima saobraćaja na deonici od petlje "Lasta" do benzinskih pumpi "Jugopetrol". Planirano je da radovi traju narednih 12 dana, odnosno, do 23.05.2009. Tokom izvođenja radova, saobraćaj će se odvijati  dvosmerno, kolovoznom trakom koja vodi iz smera od Beograda ka Nišu. Režim obavljanja saobraćaja će biti regulisan postavljenom vertikalnom saobraćajnom signalizacijom, uz bitno smanjenu maksimalno dozvoljenu brzinu kretanja vozila, pa je neophodno da vozači bezuslovno poštuju sva ograničenja, kao i da budu maksimalno pažljivi i strpljivi.

    U klisurama i usecima, odnosno pored kamenih kosina, moguća je pojava odrona, posebno duž Đerdapske i Ibarske magistrale, kroz Sićevačku, Grdeličku i Drensku klisuru. Ekipe putara ih redovno uklanjaju, ali se vozačima preporučuje da voze oprezno i sporije, posebno na delu Đerdapske magistrale od Golupca do Đerdapske brane, gde su odroni najizraženiji.    

No comments:

Post a Comment